Monday, November 10, 2014

Previziune despre cota unica

Ca sa nu avem discutii - azi, 10 noiembrie 2014,  previzionez ca, in cazul in care va castiga alegerile prezidentiale Ponta, la anul nu vom mai avea cota unica de impozitare. Cred acest lucru fiindca, desi nu a anuntat oficial (doar nu si-ar fura singur caciula in campanie), umbla vorba prin targ ca PSD urmareste asta inca din 2004 cand de fapt a fost introdusa cota unica. Din cate stiu eu, in timpul USL-ului cei din PNL au militat pentru mentinerea cotei unice si din acest motiv nu a disparut insa acum ar ramane la putere doar PSD ul.

De asemenea pentru prietenii mei programatori "prea curati ca sa se implice in politica si sa voteze" va anunt ca mai am o previziune care spune ca la anul, tot in cazul in care castiga Ponta, veti plati impozit si astfel nu veti fi scutiti de cota progresiva voi avand in viziunea unora "salarii nesimtite". Aceasta previziune nu este atat de sigura ca prima, sa zicem ca in viziunea mea sansele sunt cam de 60% sa se adevereasca insa la prima as da sanse de peste 95%. Asta fiindca din cate stiu sunt totusi politicieni cu afaceri importante in IT si poate ca nu ar vrea sa le plece oamenii cei mai buni din tara.

Previziunile sunt doar bazate pe intuitia mea personala si nu au nicio baza stiintifica asa ca s-ar putea sa ma insel insa mai vorbim noi la anul pe vremea asta si vedem daca s-au adeverit sau nu.

Acest articol imi da dreptul sa va spun cand va veni momentul ca "V-am spus eu". 

Articolul reprezinta o parere personala si informatiile din el sunt pur speculative. Articolul este un pamflet.

Update: Faptul ca PSD urmareste eliminarea cotei unice este din punctul meu de vedere un zvon  - asa umbla vorba prin targ. Sincer nu imi pasa atat de mult incat sa caut o sursa pentru informatie, puteti sa nu ma credeti vedem la anu ce va fi.

1 comment: