Wednesday, April 9, 2014

Despre mine

Dragi cititori,

Eu sunt un tanar absolvent de "Calculatoare", pasionat de tehnologie, visator, uneori poate prea sensibil si cu hobby-uri precum calatoritul prin lume, gatitul in special de mancaruri exotice si diverse sporturi. De multe ori am pareri destul de inedite despre lumea din jurul meu si poate si din cauza modului meu de gandire analitic vad putin diferit unele lucruri fata de cei din jurul meu.
Prin acest blog as dori sa impart cu oricine doreste sa ma viziteze pareri, idei, experiente personale precum si informatii considerate utile.
Pot spune ca am norocul de a-mi fi gasit sufletul pereche intr-o fata de care sunt foarte indragostit si pe care o consider cea mai frumoasa din lume si care recent mi-a daruit un baietel. Cum ipostaza de tatic este pentru mine una noua o sa incerc sa povestesc si perspectiva mea asupra a ceea ce inseamna acest lucru.

Numai bine,
Adrian

2 comments:

  1. salut Adrian.am gasit din intamplare blogul tau..initial am gasit simularea ta pe World Cup si am luat cateva meciuri pentru pariurile mele apoi am citit despre cum e sa fi proaspat tatic ce mi se potriveste cat si ceea ce spuneai despre ce avantaje ai daca esti angajat mai devreme decat altii intr o firma...sunt interesante cugetarile tale..good job

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut Gabriel. Ma bucur ca ti-a folosit informatia :)
      Numai bine!

      Adrian

      Delete